Riitta Kärmeniemi

Olen Riitta Kärmeniemi, pikkutyttönä Riitta Aalto Luukkaalta päin.
Olen syntynyt Lappeenrannan Linnoituksen synnytyssairaalassa ja asunut lapsuuteni ja nuoruuteni Lauritsalassa, siis melkeinpä koko ikäni Lappeenrannassa.
Politiikan ulkopuolella olen veteraanien kannattajajäsen, aikoinani työskentelin veteraanien parissa. Käyn sotilaskodissa vieläkin kirjoilla olevana sisarena. Sosiaalinen ystäväverkostoni on minulle tärkeä, teemme paljon yhteisiä reissuja. Minulla on 2 kissaa, eläinsuojelutyö on sydämen asia. Luonnon monimuotoisuuden säilyttäminen on tärkeää. Käyn mielelläni hyvissä konserteissa, teattereissa ja pidän yhteyttä ystäviini.
Olen joskus nuorena ollut vihreiden ehdokkaana ja palasin kotipesään takaisin. Olen sydämeltäni luonnon säilyttämisen puolella, haluan jättää lapsilleni ja lapsenlapsilleni kauniin puhtaan luonnon.
Minulle ovat monet asiat tärkeitä joten niiden mainitsemiseen ei yksi kirja riitä, mutta edellä olevat asiat antanevat siihen viitteitä.